Skip to main content

Tehát a szavak csak szavak.

Az Ikea, a Coca-cola, a Starbucks – mind pontosan ugyan azzal a fonttal írva. Tudom, hogy te is szeretnél felülkerekedni az online és offline zajon és kitűnni. 

Sejted már, hogyan?  Hát a megjelenéssel, azaz a márka vizuáloddal! Na de hol kezdd? 

Csináltam neked egy átfogó anyagot, ami nem kevesebb, mint 38+ oldal. Így indult a háború és béke is, csak mondom. 

Nem csak vállalkozóként, de kezdő designerként is szeretni fogod. Benne van majdnem 10 év tudása és rengeteg gyakorlati példa.

HA EGY ANYAGOT SZERETNÉL CSAK ELOLVASNI A FONTOKRÓL, HÁT TESSÉK.

Lehet, hogy most te is azt érzed, hogy valami nem stimmel a megjelenésedben, de fogalmad sincs hogy mi. Égen-földön keresed a márkádnak a megfelelő betűtípusát – de semmi se jó, hetente/havonta váltogatod őket, mert mindig van jobb. Teljesen el vagy veszve, és valljuk be, már a kedved is elment attól, hogy ezzel foglalkozz.

Ezzel az anyaggal nem csak ezt a problémát tudod megoldani ÖRÖKRE, hanem segítek, hogyan tudsz szemetgyönyörködtető anyagokat készíteni online és offline. 

Látni akarom az egyediséged

Valószínűleg már régen tudod, hogy miért egyedi a terméked/szolgáltatásod. Mutasd meg a megjelenésedben is, mert ez lesz az első amit az érdeklődők észrevesznek.

Mit találsz az anyagban?

– Megmutatom, hol találsz jogtiszta, ingyenes betűtípusokat
– A fontok típusai, mit, mire, mikor
– Melyik illik a Te márkádhoz, szempontok a választáshoz
– Mitől lesz vonzó egy design
– Posztok, anyagok felépítése
– Tippek és trükkök 

Az anyagban minden fejezethez találsz gyakorlati segítséget is. 

3+1 ok arra, hogy itt a helyed

Meggyőztél basszus!

Márka azonos megjelenés

Segítek megtalálni a tökéletes betűtípust, ami mindenhez passzol (és van benne ékezetes betű is). 

Tippek és trükkök

Mindenre gondoltam, arra a kérdésedre is válaszolok, ami fel sem merült még. A tapasztalatom legjavát kapod az anyaggal. 

Kevesebb hiba

Nem cink hibázni, sőt. De a tananyag által garantáltan kevesebb lesz az „áh, itt valami nem okés, de fogalmam sincs mi” féle gondolat. 

Célirányosság

Miután beszívtad ezt a 42 oldalt már pontosan tudni fogod, hogy mit csinálj. Célirányosan és logikusan fogod tudni összeállítani az anyagaidat.

Egy világ, amire szükséged van a túlélésért

Nem túlzás azt állítani, hogy ritka amikor valakinek a márka megjelenése tényleg pöpec. Nem baj, ha nem tökéletes elsőre, de Nem fogsz többet elbizonytalanodni, amikor egy új sablont dob eléd a Canva. Nincs többé “ú, lehet, hogy ez jobb lenne” érzés.

Nyomjuk?

Itt az ideje belevágnod. Tudod, hogy miért fontos a téma, tudod, hogy mit tartalmaz az anyag. Egy kérdés maradt már csak. Mennyibe kerül?

4.490 Ft

Ha a tudásanyagot hírlevélből vásárolod meg, akkor ajándékba jár egy Canva template. Ebben a carousel sablonban már előre elhelyeztem neked a szövegeket tökéletesen, hogy neked már csak a megjelenésedre keljen szabni!

Gyakori kérdések

Kiknek szól ez az anyag?

Minden vállalkozónak akiknek van vagy tervezi online/offline tartalmak készítését és ezeket magának állítja össze. Minden kezdő grafikusnak, aki most lépett ki a suliból vagy egyedül tanul és szeretné fejleszteni az alapokat.

Milyen formátumban kapom meg az anyagot?

Fekvő PDF formátumban, hogy lapotapon/PC-n is könnyen lehessen olvasni. Telefonon, tableten ajánlom a képernyő elfektetését. A linkek kattinthatóak a PDF-ben.

Kell valamilyen program hozzá?

Nem. A PDF bármilyen eszközön megjelenítődik. Vállalkozóknak tartalmak készítésére a Canvát ajánlom, designereknek pedig a Figmát.

További kérdésem van!

A hello@andilndr.hu e-mail címre bátran írj és szívesen válaszolok a kérdése(i)dre! 🙂