Több féle aktivítást, hirdetést és egyebeket készítettem social media felületekre.

Ebben a részben összeszedtem az első pár social médiás kreatívokat, amiket készítettem. A legtöbbet a Gyermelyin dolgoztam, illetve sok üzenőfali játékot készítettem a Parmalat számára is.

A Konyhastorynál tök szuper volt, hogy a hozzávalókból kellett kitalálnia a felhasználónak, hogy melyik olyan recept lehet ami a Gyermelyi oldalán van, ez a játék Instagramon futott.

A logóból a “Konyha” szót én rajzoltam, tehát teljesen egyedi a font. Tudom, hogy elcsépelt volt már akkor is ez a keresztbe kés-villa-kanál koncepció, de meg mondom őszíntén én szeretem, és talán így nem is annyira elcsépelt, ebben a felállásban.

Az alapelképzelésem amikor gasztro témában dolgozom, mindig az, hogy egy viszonylag steril háttér legyen, és az ételek, hozzávalók kapják a fókuszt, a színek sokkal élénkebbek legyenek és kiugróak a háttérből. Itt is ez volt a koncepció, és egy festék hatású brush-sal még jobban kiemelni a legfontosabb infókat.

A Gyermelyi Kisokosnál (Canvas receptfüzet, összesen 6 db készült) már egy felépített kulcsvizuál alapján haladtma tovább, ami a Gyermelyire készült. Megjelenik a vízfesték-brush, és a font is, illetve a képek is a fentebb említett koncepció alapján vannak válogatva, ezt Hack Iklódi Dóra foodstylist és gasztroblogger stylingolta, Hack Barnabás főzte, és Lengyel Balázs fotózta, Imádom ezeket a képeket!

Gyermelyi Chatelj és Nyerj, egy egy oldalas microsite-nak készült, és pár social hirdetést is kapott, a lényege az volt, hogy készült hozzá egy chatbot és ha helyesen válaszoltál a kérdésekre részt vehettél a sorsoláson.

Parmalat Chef Paradé a főzőtejszín promózására készült, mert akkor került be ez a termék a Parmalat kínálatai közé, és kommentben kellett elküldeni fotó formájában, hogy mit készítettél a Parmalat főzőtejszínéből. A design egyszerű, minden elem külön készült hozzá és lett összerakva egy-egy posztra/bannerre, és tudom-tudom a logó itt is picikét elcsépelt, de én szeretem a kis chef kalapot!

 

Cég: Tricky Communications
Márka: Gyermelyi, Parmalat
Feladat:

  • Logó tervezés
  • Microsite tervezés
  • Social Media hirdetések és kampányok tervezése